Abi nefret ediyorum böyle insanlardan neden böyleler?

Pc oyunu oynuyorum. Sesli bi oyun ve kız olduğumu duyan başta insta versene nerelisin nerdesin şu bu diye soruyor sonra hayır diyince ağza alınmayacak milyon küfür ediyorlar. Azıcık insan olmak bu kadar zor mu ya? Stres atmak mutlu olmak için oyuna giriyorum hayatımda duymadığım hakaretleri yiyorum. Ve muhabbetin devam etmemesi için söylediği iğrenç sözlere cevap vermedim kuduruyorum şu an verseydim o an ben kötü olacaktım ve zaten ağzı bozuk biri söylediklerinin milyon katını sövecekti. Ve takım arkadaşlarımdan biri bile ne diyorsun kendine gel demedi insanlar neden bu kadar kötü?
Abi nefret ediyorum böyle insanlardan neden böyleler?
Cevapla