Abilerimden nefret ediyorum onlara tahammül edemiyorum ne yapmak lazım?

Iki abim var ikiside garip karekterleri var digeri cok agressiv vurma kirma kadini degersiz hep alt seviyede gormek isteyen maco... digeri kendini begenmis muhasebeci yukardan konusma laf vurmada üstune yoktur ikisininde bu zamana kadar kiz arkadasi olmadi yani bir kizin elini tutmus degiller 23 yasina gircek digeri digeride 26 olucak... ben dusunuyorumda vallah yazik kizaa ben bittim ellerinden yanii hep bir surat asik laf vurma kadinlardan beterler nerdeyse duygusalik hic yok anneme hic yardim etmezler hatta daha cok is yaratirlar arkadaslari gelir ya da oyle otururlar yere birsey dokerler odayi yastiklari dagitir kokuturlar tam pasa gibiler anneme nekadar desemede cocukde degiller birak yapma sen ben yapmiyorum daha zoruma gidiyor.. annemde cok mutlu oglulari ya.. onlar herseyi doker sacar nede olsa annem var... mutlu olsunlaf ama benden uzak olsunlat gencligmi maf ediyorlaf gölge yapmaktan yaptiklari birsey yok bazi kizlar abilerim olsun isterler olmayanlar bencee olmasinn daha iyi olursada gercekten bir Abi olsun !!! Saygilarimla...
Güncellemeler
+1 yıl
Uzaga gidersem inanin ozlemiyorum bile cunku hep kötu yanlari aklimda iyi yani yok sadece abi disarda koruyan görunen bukadar yani...
Abilerimden nefret ediyorum onlara tahammül edemiyorum ne yapmak lazım?
Cevapla