Abimler bana karşı neden böyleler? Sizde böyle misiniz kardeşinize karşı?

Abimlerin ikisi çalışıyor yaklaşık neyse parasını söylemim doğru olmaz ama alıyorlar yani biraz biri evli çocuklu hadi onu anlıyorum ama bekar olan niye böyle yapıyor anlamıyorum o kadar maaş alıyor ama bir 100 lirayı bana çok görüyor agliycam gerçekten sınavım olmasa bu kadar zoruma gitmeyecek ama sınava 1 ay kaldı paket yapmam lazım abimden istemeye utanıyorum istesem de bir halt olmuyor zaten bu durumu yaşayan var mı ya keşke bir çözümü olsa gerçekten bıktım artık 1 ay kala pes edicem az kaldı...
Abimler bana karşı neden böyleler? Sizde böyle misiniz kardeşinize karşı?
Cevapla