KARDEŞLERİM bana bir abla olarak çok kötü davranıyor?

Sokağıma mahalleme gelin sorun 6 yaşından 25 yaşına kadar senin gibi bir abla görmedik oyun oynamadın annenden çok baktın derler. Ben kendimden ödün verdim onlarla arkadaş oldum hep gerektiğinde çocuklaştıö. 16-17 yaşında kızlar. Ben napacağımı şaşırdım benden nefret ediyorlar sürekli bağırıp teraliyorlar bazen dayanamıyorum konuşuyorum üzülüyorum diyorum biraz düzeliyorlar. Bazen çok kavga ediyorum ama anlamıyorlar. Benden nefret ettiklerini söylüyorlar. Çok iyi bir mesleğim var yeni işe girdim kendini ne sanıyorsun diye üstüme geliyorlar. Hijyen konusunda toplum içinde küçük düşürüyorlar çok üzülüyorum
KARDEŞLERİM bana bir abla olarak çok kötü davranıyor?
Cevapla