Ben 19 yaşındayım 3 tane kız kardeşim var yaşları 16, 13 ,11 yaşındalar bana bir sürü laf söylüyorlar rencide ediyolar sen ablalık yapmiyon diyolar kıskanıyorlar beni hatta arada sırada dayak atıyolar bana canım gerçekten çok yanıyo bende bi kaç kez vuruyom ama etkisi olmuyo ben balık etliyim ama çok nazik çıtkırıldım ım kız kardeşlerimin 3 ücude zayif o yuzden pek etkisi olmuyo canım gerçekten çok ama çok yanıyo halbuki iyi ablayım anlayışlı bi ablayım her zaman yanlarında olurum desteklerim onları yok özellikle en küçük kız kardeşim 11 yaşındaki canımı aşırı derecede çok yakıyo beni acının doruklarına çıkarıyo tüm hücrelerimde hissediyom acıyı ağlarken sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Annenlerle konuşsan bu durumu ayrıca hepsi küçük ergenlik çağında sen uzak dur muhattap olma hiç biriyle bazen geri çekilmek enisidir
Annem çok konuştu babamda öyle ama yok dinlemiyorlar bende çok konuştum sizi çok seviyorum diye ama dinlemiyorlar uzak duruyom kendileri geliyo
Ne diyim bilemedim ki valla şahsen sen elinden geldiğince muhattap olmamaya bak
Çoğu zaman olmadım ama kendileri geliyo bu seferde
Tamam zaten onu diyorum sana yaklaşsalar dahi muhattap olma sen tamamen geri çekil
Nereye kadar aynı evdeyim hiç muhattap olmayınca da gelip çatıyorlar diyorum cok seviyorum onları ama inkar ediyolar neden anlamiyom gerçekten çok iyi ablayım senin ablan olsam çok şanslıyım senin gibi bi ablam olduğu için dersin çevreli çoğu kişi de diyo kardeşlerime ablanızın değerini bilin böyle abla zor bulursunuz diye
Şamar abla etmişler ya senin abla olduğunu kabullenmemisler belkide yaşlar yakın ondan
Yaşları yakın olsa ne olcakki
Yakın ya seni büyük kabullenemiyor olabilirler yani yaşlar çok yakın
E ne yapcam peki
Zamanla belki değişirler yani karşılarına geçip abla olduğunu anlatmak gerek baban annen destek olacak
Annem babam zaten çok uyardı bende ablalık yapıyom zaten her daim onlara sevgimi şefkatimi gösteriyom ama inkar ediyolar
Sanırım çabalama artık boş ver gösterme belki daha kıymetli olur
Dayak yemeye devam edeyim demi kabullenmek gerekiyo
Ama ben ablayım ikinci anneyim seviyorum kardeşlerimi çok
Hayır ya ayrı takıl
Nerde takılcam ki aynı evdeyim
Ya sallamaya onları manasında
Bi çok kez yaptım ama kendileri geliyo
Sende af edersin bu kadar otoriteden yoksun olma sen zaten baksana abla olduğunu kabullenememis sorun sende aslında psikoloğa gidebilir sen ve kardeşler
Af edersin derken
Bir şeyin farkında değiller
Bir çok şeyin farkındalar aslında ama gerçeği inkar ediyolar gerçekten çok seviyorum onları gerçekten iyi ablayım ama yok
Onların yaşı yakın ondan
Nasıl yani
Yaşları yakın iyi anlasiyorlar sen büyük olduğun icin de sana satasiyorlsd
Ama ben onlara çok iyi davranıyom anlayışlı davranıyom hep yanlarındayım onları çok seviyorum ama inkar ediyolar neden bana bunu yapıyolar dayak atıyolar bana
Sende hakettikleri gibi davran
Bende bi kaç vurdum ama pek ise yaramadı ben citkirildim biriyim balık etliyim ama güçsüzüm küstumde bi kaç kez ama yok
O zaman onlara yerli yerinde davran abartmadsn
Nasıl yani yine anlamadım
Yani iyi davranmayı hakettiklerinde iyi kötüyü hakettiklerinde kötü davrsn
Iyi davrandıkları oluyo ben zaten hep iyi davranıyom kötü davrandiklarinda gücüm yetmiyo güçsüzüm vursam bile ise yaramıyo bende konusmuyom bazen kendileri geliyo
Biraz trol geldi
tamam sen öyle söyle kardeşim
Kızman için söylemedim sadece 11 yaşındaki birisi o kadar canını yakamaz gibi geldi
Benim acı eşiğim çok düşük kız kardeşimin eli çok ağır 11 yaşındaki baya bi ağır
Peki bunu neden yapıyorlar? Birisi dolduruşa mı getiriyor?
Yok küçüklükten beri sevmiyorlar beni anlamadım
İyi ama bunun bir nedeni olmalı. Belki de ailen sana saygı duymalarını sağlamadı
Yok tam tersi hep saygı şeyini aşıladılar ama bilmiyom neden yapıyolar niye sevmiyorlar ben gerçekten onları çok seviyorum
Birqz sert davransan? Çekinseler senden?
Yapım gereği sert davranamiyom nazik biriyim ben ve kız kardeşlerime sertlik sökmez babam bile bisey yapamadı sen düşün ben ne yapcam
Gerçekten ilginç bir durum ama konu yorumdan uzadıkça uzuyor. Özelden konuşabilir miyiz acaba mümkünse?
Onlar çoçuk sen büyüksün sabırlı ol kavga etme
Ben zaten sabrediyom gerçekten çok seviyorum onları hep yanlarındayım kendilerinide soyluyom sizi çok seviyorum ama canım çok ama çok yanıyo özellikle en küçük kız kardeşim 11 yaşındaki canımı aşırı derece çok ama çok yakiyo tüm hücrelerimde hissediyom acıyı ağlarken sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo çok seviyorum kız kardeşlerimi keşke anlasalar
senden uzak durmalarını söyle
Diyorum küstüm çoğu zaman ama yok kendileri geliyo bu sefer ya ben katlanıyorum kardeşlerim bugün değerimi anlayacaklar inş ama canım çok yanıyo özellikle dediğim en küçük kardeşim canimi çok fena yakıyo
sende kardeşinin canını yak
Ben vuruyom zaten bi kaç kez ama pek etkisi olmuyo ben çıtkırıldım biriyim balık etliyim ama güçsüzüm
korkut zarar verme güçlen 🙂
Nasıl korkutcam
kulağını cek korku maskesi tak
Korkmazlar ki kulağını çekmek fayda etmez bi kaç vurdum dedim ya
Üniversite oku onlardan kurtulursun
Okuyom zaten yaşadığım şehirde okuyom
Keşke kardeşlerin olmasaydı biraz şansızsın
Küçükken kız kardeşlerim var diye sevinirdim herkese benim kız kardeşlerim var derdim çok seviyodum o zamanlar şimdide çok seviyorum sevgim değişmedi benim canımı yaksalar bile hala seviyorum onları
çok sev onları böyle kabul et
Kabul ediyom zaten beni dövselerde kız kardeşlerim sonuçta ben ikinci anneyim doğru değil mi geçen 13 yaşındaki kız kardeşim hastalandı baya kötü grip olmuş sabaha kadar ben ilgilnedim başında durdum annem duracaktı ben anneme ben dururum dedim sabah kadar bekledim başında ne istese yaptım saçını okşadım elini tuttum sarıldım ilgilendim baya işte çevredeki çoğu kişi seni dovuyolar mal mısın sen hala seviyon diyolar
Bende diyorumki size ne beni dövselerde severlerde kız kardeşlerim ben ikinci anneyim diyorum düşüncem doğru degilmi
sen iyilik meleğisin 😇 kardeşlerine örnek olmaya devam et onları sevgi ve şevkatle büyüt siz ailesiniz
Bundan 2 ay önce falan tatildeydik bodrumda 3 oda yuttuk annem ile babam bi odada kaldı 16 yaşındaki kız kardeşimle 11 yaşındaki kız kardeşim bi odada kaldı ben ve 13 yaşındaki kız kardeşim bi odada kaldık neyse ben bigün 16 aydındaki bi kızla kavga ettim beni dövdü bende ağlayarak odaya geldim sonra 1 saate kadar 13 yaşındaki kız kardeşim geldi beni üzgün görünce sordu abla noldu neyin var diye bende ilk başta söylemedim ısrar etti beni 16 yaşındaki biblia dövdü dedim sonra dediki nerde boşa göster bi onu dedi bende yok dedim gene ısrar etti kıramadım gösterdim dışarı çıkıp kıza doğru yürümeye başladı kızgın bi şekilde bende yapma boş ver dedim kolumdan tuttum dediki abla bak kolumu bırak canını yakarım dedi ve sonra şunu dedi seni ben döverim senin canını ben çok yakarım ama kimse seni dovemez kimse seni ağlatamaz hesabını sorarım dedi sonra benden kurtuldu gitti kendisinden 3 yaş büyük kız kizi bi dövdü ama kızı ağlattı bildiğin sonra kolundan tuttu yanıma getirdi kızı cabuk ablamdan özrü dile dedi özür diledi gitti kız sonra sonra yukarı çıktık ben şey dedim kızı kotu dövdun dedim dediki bana iyi yaptım dedi seni ben döverim senin canını çok yakarım seni ağlatırım ama hickimse seni dövemez ağlatamaz dedi sonra sarıldı hele akşam zaten benle uyudu bi ara farkettim sarılmış uyuya kalmış bende hiç kıpırdamadım elini öptüm seni çok seviyorum dedim uyuyodu tabi kız kardeşim
Bunu demesi iyi degilmi seni ben döverim senin canını ben çok yakarım seni ben ağlatırım ama hickimse seni dövemez ağlatamaz demesi hesabını sorarım kim olursa demesi
kardeşin seni çok seviyor seni korumak istiyor onu böyle kabullen sende savunma sporu öğren ve güçlü ol
Yaşım geçti artık bide esnek olmalı vücudum ben balık etliyim bide sorun değil
13 yaşındaki kız kardeşim çok duygusal bazen belli eder bazen belli etmez bende gerçekten 3ünü de çok seviyorum ama 13 yaşındaki kız kardeşimi bi tik daha seviyorum ama hepsine eşit davranıyom sevgi mermahet konusunda ama 13 yaşındaki kız kardeşimi bi tık daha seviyorum çünkü çok duygusal arkadaşları vae ama çok sosyal bi kız değil diğer kardeşlerim kadar ben çoğu kez kendi arkadaş ortamına aldim bizle takılsın sosyallessin diye geldi de kendiside farkında benim onu bi tik sevdiğimin ama inkar ediyo işte geçen kış ayında baya bi grip oldun hasta yatıyodum bi ara bi baktım kapının yanında oturuyo ama gizlice görünmeden ben hastayım ya uyuyamamış halbuki yanında ayna var gözüküyo farkında değil bende böyle kabus goruyomus gibi yaptım hastayım ya hemen yanıma geldi uyandırmaya çalıştı bende uyanmış gibi yaptım dedim senin ne işin var burada dedim su içmeye kalktım kabus görüyodun bende geldim sonra dedimki şu getirir misin bana tamam dedi getirdi sonra bilerekten dedim ki yanımda kalır misin korkuyorum dedim of dedi uyucam yanında kalamam dedi bende tamam dedim sonra baktım yanımda kalmış sabaha kadar ama bana hiç farkettirmemeye calisiyo nasıl anladım biliyonmu saçımı okşuyordu ve bana şunu diyodu hani beni uyuyo zannediyo ya abla bize her zaman katlaniyon seni dovsekte canını çok yaksakta ağlatsakta yinede bizi çok seviyon iyi kalpli ablam sonra dediki bende senin canını çok yakıyom acı içinde ağlıyorsun ama yinede beni bi tık sevdiğinin farkındayım ama desenli sonra bana böyle böyle dedin inkar eder ben demedim yalan soylıyon diye beni döver
Balık etlide olsan hiçbir şey için yaşın geçmedi yaşın kaç
Onu boş ver de yaptığı harekete ne diyon
Hareket Doğru ve mükemmel
istek at ordan konuşuruz
Işte inkar ediyo kendiside en çok beni seviyo ama inkar ediyo bi kaç kez dedim bi kaç kez dövdü seni niye sevicem diye neden inkar ediyo bilmiyom
Bebe şebe ya takma
Canım çok yanıyo ama gerçekten aşırı derecede gerçekten seviyorum onları ama inkar ediyolar