Kız kardeşlerim benden nefret ediyo halbuki çok iyi bi ablayım?

Ben 19 yaşındayım 3 tane kız kardeşim var yaşları 16, 13 ,11 yaşındalar bana bir sürü laf söylüyorlar rencide ediyolar sen ablalık yapmiyon diyolar kıskanıyorlar beni hatta arada sırada dayak atıyolar bana canım gerçekten çok yanıyo bende bi kaç kez vuruyom ama etkisi olmuyo ben balık etliyim ama çok nazik çıtkırıldım ım kız kardeşlerimin 3 ücude zayif o yuzden pek etkisi olmuyo canım gerçekten çok ama çok yanıyo halbuki iyi ablayım anlayışlı bi ablayım her zaman yanlarında olurum desteklerim onları yok özellikle en küçük kız kardeşim 11 yaşındaki canımı aşırı derecede çok yakıyo beni acının doruklarına çıkarıyo tüm hücrelerimde hissediyom acıyı ağlarken sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo

Kız kardeşlerim benden nefret ediyo halbuki çok iyi bi ablayım?
Cevapla