Kız kardeşlerime kötü davranıyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum?

Benden sonra doğan 3 kız kardeşlerime hala ısınamadım. Onlarla aramda en az 10 yaş fark var. Onlardan sonra yaşadığımız travmayı hala unutamıyorum öyle ki asla çocuk doğurma büyütme gibi şeyleri hayal dahi edemiyorum. Çünkü ben çocukluğumu yaşayamadan onlara bakmak ve onlardan sonra yaşadığımız maddi manevi sıkıntıları üstlenmek zorunda kaldık. Onlarla hiç bir zaman sağlıklı bir diyaloğum olmadı. Olur mu onu da bilemiyorum ama artık bu durumu yaşamalarını da istemiyorum. Beni sevdiklerini ve saygı duyduklarını biliyorum ama onları aynı şekil geri dönüş yapamıyorum. Çok denedim ama olmadı. Şiddet asla yok ama psikolojik şiddetin onlar üstündeki etkilerin daha ağır olduğunu biliyorum. Belki zamanla düzelir diyorum ama bu sıkıntılı geçen yaşların onlar için gelecekte benim gibi sıkıntılı olmasından korkuyorum. Benim gibi yaşayan insanlar bu durumu nasıl atlattı merak ediyorum.

Kız kardeşlerime kötü davranıyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla