Türk kızlarının egosu yüzünden evde kaldım?

Gerçek hayatta hep arkadaş olarak görülürüz, sosyal medyada ya baştan isteği kabul etmezler ya da dm'den hiç cevap gelmez. Hayır ne bekliyorsunuz mükemmel bir erkek mi? Ortalama birisinin sizde bu kadar mı etkisi yok. Şu ekonomide %10'luk zengin ve %10'luk çok fakiri çıksan ülkenin %80'i aynı şeyleri yaşıyor. Nedir yani bu kadar beklenti, bu kadar istek. Sevmeyi, huzuru, muhabbeti bu kadar mı unuttunuz.
Türk kızlarının egosu yüzünden evde kaldım?
Cevapla