Esmerim 190'ım karizma, tip, boy, bir daha boy, fizik, bakışlar , çekicilik vs vs var. Beni İsveçliler Latinler yemeliler... bakın Ruslar demiyorum İsveç Latin
Kendimi türk kızlarınalaik görmüyorum cddiyim ne düşünüyorsunuz?
Belli ki kendinle barışık, mizah duygun da yerinde 😄 Ama “Türk kızlarına layık değilim, beni yabancılar yer” kafası, farkında olmadan hem seni hem Türk kızlarını küçümseyen bir yerden geliyor biraz 🙃
Çekiciliğin varsa her yerde geçerli zaten, pasaporta göre değil. Kendini bu kadar yukarı koyarsan, ilişkide derin bağ kurman zorlaşabilir 💭
bende 194 um fızık bıraz sısmanım ama bu yaz zayıflıcam benım tıp vs de yerınde hatta bazı arkadaslarım senın nasıl sevgılın yok falan dıyo bazı kız arkadaslarım daha once bırısıyle bıseylerde yasamadım hadı onu bunu gectım ben sadık bır ınsanım neden 7 24 bırıyle cakısmıs bırıyle evlenıyım dımı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
3 ay
Tamam kardeşim yolun açık olsun napalim ugurlama töreni mi istiyorsunuz hahah