Sorun bende mi yoksa bu türk annelerinde mi?

Annemle tartıştık bugün ki çok saçma bi konu. Benim odamda aylardır küçük kaktüs vardı saksıda. Ve ben masamı yüzlerce kez sildim silerken 1 kez düşürmedim. Ama geldi bugün annem hayvan gibi şiddetle sildi masayı küçük kaktüs yere düştü. Annem başladı kavga çıkarmaya. Yok bakmayacagin bitkinin evde ne işi var. Sanki ben suçluyum gibi başladı bana bağırmaya bende ona laf ettim abim hemen atladı ortaya anneme laf etme felan. Ve bu her zaman oluyor ana oğul her zaman birbirlerini tutarlar. Sonra işte abime laf ettim ben işte anca birbirinizi tutun. abim bana küfür ettiği halde annem hala abimi bana savunuyor şaka gibi ya benim ağzımdan kötü bir şey bile çıkmadı. Sonra sinirlendim siz türk anneleri ve oğulları aşk yaşıyorsunuz. Hepiniz aynisjniz. Dedim. ama gelinine hayatı dar eden kaynanalari herkes bilir. Gelininden oglunu kıskanan kaynanalari herkes bilir. Ki oğulları da dünden razı bunu da herkes bilir. Yani bu türk anneleri ve oğulları günah olmasa sevişir evlenir bile resmen bunu herkes bilir. Bende bunu dedim sinirle. Başladılar bana bağırmaya. Ağzından çıkana dikkat et felan. Onu gavurlar yapar felan.(Abim küfür ediyor ama bak hiç öyle bir şey olmaz demiyor.)🤣 yine birlikte takım gibiler elbette. Yani benmi anlamıyorum kim haklı sizce? Neden bu türk anneleri ve oğulları böyle ya? Ay tamam iyi ki bı oğlan doğurmuşsunuz. Deliricem ben ya.

Sorun bende mi yoksa bu türk annelerinde mi?
Cevapla