Türk olduğu için üzgün olan, keşke olmasam diyen var mı?

Ben şahit oldum arkadaşlar bunlara... amerikalı olmak isteyen var alman olmak isteyen var bi kısım aptal da bts yüzünden koreli olmak istiyor

Türk olduğu için üzgün olan, keşke olmasam diyen var mı?
Cevapla