Artik herkes birbirine yürümek zorunda mi, neden normal sekilde arkadas olamiyoruz?

Arkadaş olamıyor muyuz normal bir şekilde illa biri birine yürümeli mi illa biri birinden hoşlanmalı mı? Ben çok sıkıldım salın beni, siz de sıkılmadınız mı? Şu durumu anlayan birileri varsa birlikte duruma sövelim lütfen

Artik herkes birbirine yürümek zorunda mi, neden normal sekilde arkadas olamiyoruz?
Cevapla