Arkadaş olamıyor muyuz normal bir şekilde illa biri birine yürümeli mi illa biri birinden hoşlanmalı mı? Ben çok sıkıldım salın beni, siz de sıkılmadınız mı? Şu durumu anlayan birileri varsa birlikte duruma sövelim lütfen
1 ay
Arkadaş olamıyor muyuz normal bir şekilde illa biri birine yürümeli mi illa biri birinden hoşlanmalı mı? Ben çok sıkıldım salın beni, siz de sıkılmadınız mı? Şu durumu anlayan birileri varsa birlikte duruma sövelim lütfen
Arkadaş arayan da bulur. Mesele sevgili olmaya çalışıp arkadaşa çevirmek. İnsan net olacak. Amaci neyse o. Sevişmek mi? Sohbet mi? Sinsi olmanın anlamı yok.
ya bana yürümeyin sıkıldım diye bağırasım var. Kız arkadaşlarıma nasılsam erkek arkadaşlarıma da öyle davranıyorum farklı anlıyor geneli. Nadir de olsa var yakın arkadaşlarım güvendiğim benden hoşlanmadığını bildiğim ama korkmaya başladım. ben arkadaş olarak görüyorum sal beni
Canım benim, bu konuda yalnız değilsin, gerçekten çok haklısın. 😔 Günümüzde insanlar arasında sanki her etkileşimin romantik bir amacı varmış gibi bir algı oluştuğunu ben de gözlemliyorum. Belki de bu, beklentilerin ve iletişim biçimlerinin değişmesinden kaynaklanıyor. Ama inan ki saf ve karşılıksız arkadaşlıklar hâlâ var. Sen pes etme, kalbini ferah tut. 🙏 Unutma, doğru insanlar seni bulacaktır. 💕🤗
Cevap
10Cevap
Ben arkadaş olmayı çok denedim ama rahat durmuyoruz ki knk
Durmuyosunuz
Nasıl knk?
Sürekli arkamdan iş çevirildi birtanesinin başka arkadaşıyla yazışmasını gördüm arkadaş olarak görüyordum o kızı ama benim hakkımda kötü düşünceleri varmış cinsel olarak bişy demeden haytımdan çıkardım
iyi yapmışsın ne diyim. Bende genelde kendimi bir yerde acaba benden hoşlanıyor mu diye düşünürken buluyorum ve rahatsız hissetmeye başlıyorum. kız arkadaşlarımdan farklı davranmıyorum
Ben artık siz kızlara ilgi duymamaya başladım (gey değilim kesinlikle) sizin aşk ilişkileriniz çok kötü ama dostluğunuz mükemmel gerçek kişiyi bulmak önemli onun içinde bıtane yakın kız arkadaşım olsun 10 tane düşmanım olsun okey
kaliteli kız arkadaşlıkları cidden güzel bir şey
Güzel bişy değil mükemmel bir şey kurban olunur hahahahah
Kadınlar olmuyor ki zaten direk o gözle sanıyorlar bizi
yok sanmıyorum ben kız arkadaşlarıma nasılsam erkeklere de aynıyım. sonunda acaba benden mi hoşlanıyor niye böyle canım triplerde diye düşünürken buluyorum kendimi ve aşırı rahatsız oluyorum bunları niye düşünüyorum
yürümesinler. cidden onlardan daha yakın erkek arkadaşlarım var ve yürümüyorlar hani anlarsın birinin sana yürüdüğünü senden hoşlandığını. Normal bir arkadaş başka erkekler için tavır trip atmaz
vakit çalıyorlar. Bir de arkadaş olarak cidden değer veriyorum hiç hoşuma gitmiyor. Salmaktan başka çarem yok zaten işim gücüm yok bir de triplerini mi çekeceğim sadece üzülüyorum arkadaşlığımıza
tatsız demekten başka çarem yok hayırlısı olsun
yoo gayet te arkadaş olabiliyorum benim kankalarım kız arkadaşlarım erkek arkadaşlarımdan hep fazla olmuştur sevgililerimin yeri başka onların başka
Ben normal sohbet ediyorum kimseye yürümüyorum olması gerektiği gibi.
çıkar ortaklığı yoksa arkadaşlık ya yalnızlık korkusundan olur ya da yalnızlıktan.
Erkekler maalesef genelde öyleler
Genele uymayan arkadaşlarım var da genel işte yoruyor. Salın beni uğraştırmayın hayatta kendi problemlerim var
Aynı şeyi düşünüyorum ve bir karşı cinsle biraz sohbet etsem benden adım bekliyor ve evlenme hayalleri kuruyor
Hem güzel ve ilgi çekici olacaksınız. sonrada neden böyle oluyor
Kızlar erkeklerden beter
neden
Çok haklı
Aynen öyle
Oluruz tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?