Burada neden herkes birbirine yürüyüp sonra yürümemiş gibi yorum yazıyor?

Herkesin bildiği bi fenemon var burada Mehm. et diye. Yürüyor yani herkese sonra yok kimse hak etmedi vs diyor. Zaten akrep burcu oluşundan belli de neyse. Abaz. Ansan abaz. anım de işte ne numara yapıyor buradaki erkekler 😅

Güncellemeler
+1 yıl
Skskks
Burada neden herkes birbirine yürüyüp sonra yürümemiş gibi yorum yazıyor?
Cevapla