Kaldırımda yürürken neden kimse etrafına bakmıyor, insanlar nasıl bu kadar dalgın olabiliyor?

Kimi telefonla konuşur, araba çarpsa görmez, kimi semazen gibi döne döne gidiyor koca kaldırımın ortasından yürüyen bu kadar beyinsiz insan olamaz ya

Kaldırımda yürürken neden kimse etrafına bakmıyor, insanlar nasıl bu kadar dalgın olabiliyor?
Güncellemeler
2 ay
KS nazik bi dile çevirmiş ben daha sert yorum yapmıştım dmdksksksksk
Kaldırımda yürürken neden kimse etrafına bakmıyor, insanlar nasıl bu kadar dalgın olabiliyor?
Cevapla