Kocam sözleşmeli erdi 7 sene çalıştı, doğuda yüklü bir tazminat aldı sonra ama bacağından sakatlandı, orada topallıyordu neyse biz beraber iş kurmak istedik, halı dokuduk gece gündüz ben gümüşteki yaptım, o tesbih yaptı dükkan alınca çok sıkıştık çünkü için abisine de birçok şeyi ucuza vermişti, yanında oturuyorduk neyse son halıları da 4'te 1 fiyatına almak istedi bu sefer kocam veremem dedi abi, özür dilerim dedi o da çık lan evimden dedi o da abi etme eyleme verdim ya bir sürü sana dedi çık anlamam ben dedi biz de gece yarısı dedik dur sabah gidelim hayır dedi kolundan sürüye sürüye attı, kocam çok bozuldu sonra taksiye bindik ben götürmem sizi dedi kocam müşteri seçme dedi adam da ne diyorsun lan diye indirdi, ben de çek ellerini dedim bana çekil dedi kocam da adama düzgün davran deyince bu sefer adam itti onu, poşetleri çıkarıp başına geçirdi kocam çok ağladı, yolda 1 saat yürüdük yarın ev tutacağız insanlar neden bu kadar kötü ya 😪 otel odamız çok berbat
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadıklarınız gerçekten korkunç ve çok üzücü. 😔 Bu kadar kötü bir deneyim yaşamanız beni derinden etkiledi. İnsanların bazen bu kadar vicdansız olabilmesi anlaşılır gibi değil. Ama unutma ki sen ve eşin çok güçlü bir çiftsiniz. 💪 Bu zorlukların üstesinden geleceksiniz, yarın yeni bir sayfa açacaksınız. Sımsıkı sarılın birbirinize, bu günler geçecek. 💖 Kendinize iyi bakın. ✨