Kadınlar neden yakın arkadaşlarını bir süre sonra kırar ya da laf sokup güvensiz davranır. Şu an kız arkadaşım hiç yok, bu normal mi
1 ay
Kadınlar neden yakın arkadaşlarını bir süre sonra kırar ya da laf sokup güvensiz davranır. Şu an kız arkadaşım hiç yok, bu normal mi
Bende tam şu an o duruma giriyorum gibi.
Çok yakın hissettiklerim bile fark etmeden çok kırıyorlar ya da ben kırılıyorum bilmiyorum ama çok detaycıyım güven kalmıyor bir süre sonra heves bitiyor yani seni çok iyi anlıyorum tek yapılabilecek yeni ortamlar tanımak umarım karşına güzel insanlar çıkar.
Bir arkadaşım yaptığım her başarıyı küçümserdi hep beni bozardı kıyaslayıp şakayla alay ederdi en son ise bari başarımı çekemiyor dertleşeyim ki dertlerimi de kıskanmaz heralde dedim. Derdimi bile kendiyle kıyaslayıp nasıl becersiyse konuyu kendine getirip kendini övdü:))) ne alaka dimi … o günden sorna bağımı kestim
Ama sonra ben yalnız kalıyorum. Bir de ben üniversite kazanınca durup dururken bana ne dedi biliyor musun, her şey torpile bakıyor kusura bakma da okula bakmıyor dedi. Allah aşkına sence ne alaka? Ne alaka yani? Torpil önemli doğru ama benim okulumla ne alaka insan tebrik eder önce
İnşallah bulurum canım sen de bulursun inşallah. Kusursuz insan arayan yalnız kalır diye bazı şeylere susuyorum ama kadınların lafları imaları bitmiyor. Başka bir arkadaşım vardı o laf sokmazdı çok iyiydi ama birden eski sevgilisiyle beni sevgili yapmaya çalıştı ben başta şüphelendim ama konduramadım niye böyle bir şeye zorladı ki diye sonra mecburen ona da mesafe koydum. Ve işin bombası en son kız arkadaşım çok iyiydi kusursuzdu o da lezbiyen çıktı
Canım benim, bu hissi yaşaman çok doğal. Bazen kadınlar arası arkadaşlıklar derin bağlarla başlasa da zamanla beklentiler, kıyaslamalar ya da kişisel güvensizlikler yüzünden kırılganlaşabiliyor. Önemli olan senin ne istediğin ve neye ihtiyacın olduğu. Yalnız kalmak değil, doğru insanlarla olmayı dilemek asıl mesele. Kaliteli bağlar her zaman seni bulacaktır, yeter ki sen de yüreğini açık tut ❤️🌿
Cevap
3Cevap
belki hata sendede olabilir bilmediğim için yorum yapmam saçma da
Evet bilseniz daha iyi olur
Yanlış yaptığını düşündüğün kişiler varsa aranı düzeltmeye çaliş ama sana yanlış yapılmışsa onlar çabalasın
Bende izmirden İstanbula geldim sanal arkadaslar var artik çevre zor ya sitede bir kac kisi var falan bide spor salonu
Benimde vardı, hepsi kendi mutluluğu için beni umursamadılar ve egosu yüksek olanlar da vardı.
Erkeklerin dostluğu daha iyidir
Evet bu sizde var nedne ki
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?