26 yaşındayım ve tek arkadaşım yok olması için direndikçe uğraştıkça olmuyor dışlanmaktan çok sıkıldım?

Tanıdığım insanlar tabiki var ama herhangi bir sosyal aktivitelere dahil etmezler beni belki işleri düşerse ben hayırlı günler nasılsın diye mesaj atarım arada görüldü atarlar cevap bile vermezler beni hiç önemsemezler merakta etmezler sosyal medyadan uğraşıyorum ama yazdıklarım engellerler ya da görüldü atıyorlar önemsemiyorlar tamam önce kendine değer ve sevgi vereceksin de ne diye sebepsiz boş yere beni kimseler arasına almıyorlar dışlıyorlar memur olmuşum mal varlığı edinmişim dürüst temiz yaşamışım vicdanım merhametim fedakarlıklarım da var kimseyi boş çevirmem elimden geldiği sürece kesinlikle kırılsam kırmam kırıldıysam kolay kolay belli etmem yahu benim günahım nerede elim yüzüm düzgün daha ne yapayım ben ya bu yaşta böyle bir dertle mi uğraşır insan ya offf
26 yaşındayım ve tek arkadaşım yok olması için direndikçe uğraştıkça olmuyor dışlanmaktan çok sıkıldım?
Cevapla