Arkadaşliklarimi uzun surdüremiyorum yalniz kalmak istiyorum bu yuzden hic arkadasim kalmadi ama bu durumdanda mutsuzum?

Ben insanlarla tanisinca ilk basta samimi oluyorum daha sonra ise onlardan uzak durmak kafami dinlemek icin surekli kaciyorum ne ariyorum ne soruyorum haliyle onlarda benden uzaklasiyo artik bi tane bile yakin arkadasim kalmadi asosyal miyim ben neden boyle bi huyum var cok mutsuzum

Arkadaşliklarimi uzun surdüremiyorum yalniz kalmak istiyorum bu yuzden hic arkadasim kalmadi ama bu durumdanda mutsuzum?
Cevapla