İnsanlardan tiksindim a* yalnız kalıyım tesekkurler 🖤
Artık görüşmek istemediğim arkadaşlarım var nasıl kırmadan bitmesini isteyebilirim?
İnsanlardan tiksindim a* yalnız kalıyım tesekkurler 🖤
Çek git bebeğim uzaklara çek giiiiiiit sdfjdjf haklısın bazen birbirinize birşeyler katmanın sonu gelir, tarihi geçer arkadaşlığın, ölür sadece bedenen arkadaş olursunuz ama bunları geçtim soğursun ya da tek kelime ile istemiyorsun onu hayatında falan işte. İnsanın en doğal hakkı kiminle arkadaşlık edeceğini seçmek. Fakat onun da duyguları var ://. Sektir git denilmez ki. Diyeceksiniz bu kadar boş yaptın Şizovski napalım çözüm öner. Valla bende bilmiyorum sdfsjdj Ben duygusal bir kızım yapamam öyle şeyler ://. Yalnız kalmak istiyorum falan yalan uydur ne bileyim.
O an içinden ne geçiyorsa, tereddüt etmeden onlara aktarman lazım. Yoksa seni yanlış anlayabilirler ve bu durum senin için zorlayıcı olabilir. Kalbinden geçenleri söyle onlara sakın korkma ya da kırılcaklarını düşünme. Aksine böyle düşünürsen söylemek istediklerini söyleyemezsin onlara asıl kırılan sen olursun. Eminim kendini açıkladıktan sonra bu durumunu anlayışla karşılayacaklardır. Sen yeter ki kendini rahat o an ve içini sel gibi boşalt. Bırak su gibi aksın gitsin her şey. Su gibi ol. 🦊🌸
Açıkça söylemen en doğrusu olur. Sırf benimle konuşmak istemediği için tersleyip duran bir arkadaş moralimi bozardı. Ben çok değer veriyorum böyle şeylere ve konuşmak istemediğimi söylemem bile çok zor. Bence konuşmayı, irtibatı kesmeden önce biraz oluruna bırak her şeyi. Bunu yaptıktan sonra belki pişman da olursun. Bir müddet bekle derim.
Merhaba,
İnsanlar menfaatçi ve çıkarcı oscarlık oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar. Dikkat et. Yalnızlık kalabalıklar arasında yalnız kalmaktan daha iyidir. Ben de yalnızım..
İlgi gösterme, soğuk ol, takma uzak durmaya çalış, aradıklarında cevap verme meşgule at yüzsüz değilse anlar...
Cevap
35Cevap
Sohbet muhabbeti kesmek gerekir gadası
Seni sevmiyorum artıkkk
Yalana dolana battıkkk
Deeeğ sjdkd
Derim bir ara madem..
Sorunu yeni görüyorum. Sen nasıl mutlu olacaksan hep öyle ol. Seni hep çok sevicem cimcime 💜💜💜
Cok kalbim kırık..
Prensesim kimse söyle hatta açık açık konuş içinde tutma gerekirse söv say bensem eğer bana bile kız bağır çağır ama içinde tutma emin ol yüzleşmek en doğrusu 🙏🏻
Sen degilsin 💖
Kimse eğer onun başının etini yiyelim 👻 üzme kendini üzme üzme üzme 💜
1 kişiydi kıyamadım herkesi çiktım takipten biraz kafa dinlemek icin. Ama anlamadılar..
Benim yapabileceğim bir şey var mı 😔
Az sonra konusuruz :) 🖤🖤🖤
Tamam bebiş ne zaman istersen bekliyoruum 💕
Kanki açık açık söyle bence. Seninle arkadaş kalmak istemiyorum beni engelle de 😄
Lütfen kişisel alınmayın
Ben seni anlıyorum kafa dinle biraz
Kafanı*
Bu şarkıya benzeyen zımbırtıyı dinlet, onlar senden uzaklaşır zaten
Uygun bir dille yalnız kalmak istiyorum kafam dağınık de çekil köşene bir müddet sonra zeki olan anlar anlamayan olursa da açık açık söylesen bile anlamayabilir
Sessizce gidebilirsiniz. Her gün az az onlardan koparak iletişiminizi kesebilirsiniz. Veya direktde söyleyebilirsiniz ben artık arkadaş kalmak istemiyorum şu şu sebeplerden dolayı diye.
Birisiyle ilişkimi zor keserim onu istemediğimi söyleyemem kolay kolay ama böyle bir arkadaşım olmuştu en sonunda yeter diyip anlatmıştım böyle böyle yaptın artık arkadaş olmak istemiyorum diye
Bıçak gibi kesip atmalısın. Seni aşağılara çeken bir çevren var ise uzaklaşman ama bunu yaparken de dile getirmen kâr saģlayacaktır.
İşlerim var rahatsız etme bir süre felan de ben çoğunlukla bunu yapıyorum sonra dönerim diyorum dönmüyorum sksksk
Mesafe koy arayıp sorma ama mantıklı olan direkt olarak düşündüğünü onlara bildirmen
Kırmadan daha az gorusmeye baslaa bilirsin bir süre sonra buna alisiyormar onlarda aramıyor aramayinca 😃
Ben görüşmeyi bir anda kestim iki hafta boyunca buluşmak istedi işim var dedim mesaj attı üstün körü cevapladım aramıza mesafe girdi ister istemez
Buradan birimi acaba :))
Evet coğu buradan..
Bende dahilsem çıkabilirim
Lütfen kişisel alınmayın
Alındık bile listende fazlalık olduğunu düşündüm. Burada çok başıma geldi eğer birgün listenizden insanları böyle kafanızı rahatlatmak için çıkaracaksanız başından eklemeyin daha iyi kendine iyi bak.
Buna bozulacak biri olduğunu düşünmüyordum..
Hiçbir zaman fazlalık değildin.. hep sevdim fark ettiysen sadece seni değil herkesi takipten çıktım. Sadece 1 süre kafa dinlemek istiyorum hesap silince kızıyorsunuz sonra. Bunun için küsüyorsan yolun açık olsun kendine iyi bak.
benim icin cok zor kimseyi kiramam ve hayir da diyemem kolay kolay
Kimse ile gorusmeyerek, aramayarak, kendi dunyana kapanarak olabilir..
Aslında iyi insansın ama olmuyor krdşm ayrılıyorum senden olabilir :D
Erkek arkadaşım var de beni göster o itogkuitlere
Soğuk ve ilgisiz davranabilirsin.
Takıntılı bireyim. Varlığını bilmek bile sinir ediyor beni..
zamanla varlıklarını fark etmezsin. denemediğim taktiği önermem bebeim. ;*
Lütfen kişisel alınmayın
Alınmadım beybi np
adamlara hem gidiyorum diyiceksin hemde kirmamis olacaksin. ne alaka salkca bir sey.
Taktiği maktiği yok açıkça kırıcı olmadan dile getireceksin.
İşim var de, ah be O gün anamla pazar gitcez de. 😁
cigara var mı abi
https://www.youtube.com/embed/mKdCmB_Q_AECevap verme hic arama sorma bulusalim. dediklerinde bahane uret
Soğuk davranarak uzak durarak. Kendileri bir süre sonra uzaklaşırlar. Ve ya açıkca söyleyerek
Kimsenin kalbini kırmadan ayrılmanın tek bir yolu duyarsız olmak ve karşı tarafa hiçbir bağlantı kurmamak yeterli olur.
Kırmamaya çalışıp kasinti olursan daha kötü olur mesafe koy soğuk davran
Kır bitir sağlam olsun
Kıyamıyorum..
Sana kiyiyolar ama
Kirmamak istemediğin biri ile neden görüşmek istemezsin ki
Artık seninle görüşmek istemiyorum der Keser atarım rüyada derin benimle muhatap olma
Direk söyle onlar seni düşünmüyordur eminn ol
Siteden mi?
Evet 3 5 kisi..
yavaş yavaş iletişimini kes, bisüre sonra kendiliğinden giderler
Hepsini hayatından çıkarmak için, telefonlarına bakma.
Çat çat söyleyecen. Mırın kırınla olmuyor.
İşim var diye atlatarak zamanla onlarda uzaklaşır
Direk sildim her yerden engelledim
Neden gizli?
Açık açık söyle yüzüne.
Lütfen kişisel alınmayın
İlgisiz davran
Arayıp sorma, cevap verme.
Arama. Aradıklarında ya geç aç, ya da hiç açma..
Söylemen daha doğru olacak.
Depresyondayım dersen olur.
Sessizce uzaklaş bir şey demene gerek yok
Böyle çöp rapçileri dinlemem
Direkt söyle ağzında gevelemeden
Soğuk davran anlarlar zaten
Vay be
Lütfen kişisel alınmayın
Görüşmek istemiyorsan kır ne olacak
selamdan oteye gecme..
Direk açıkça bitmesini istediğini söyle k.. a... l
engelle gitsin xd
Direk şöyle. Uzatma.
Direk söyle bence
Hepsini kov sjdjds
Lütfen kişisel alınmayın
alınmadım?
Yanlışlıkla sanada yazmışım kusura bakma.
Sen bilirsin 🤷
Daha az görüşerek.
Sessizce uzaklaş
İyi misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar