Arkadaşlarımı çok sıktım için çok önemsediğim vee bunalttım için hiçbiri benle görüşmek istemiyor nasıl geri kazanabiliriz?

En yakın arkadaşım eski arkadaşlarım yani çevremdeki çoğu arkadaşım onları çok sıktım için benimle konuşmuyorlar. Yani konuşmuyor derken uzaklar en son bir arkadaşım WhatsApptan 1 mesajını sildim diye kızdı mesela başka bir arkadaşım sıktım diye konuşmuyor. Ki benim çoğu arkadaşım evli zaten ama çok yalnızım nasıl geri kazanabilirim nasıl iletişime geçebilirim.
Arkadaşlarımı çok sıktım için çok önemsediğim vee bunalttım için hiçbiri benle görüşmek istemiyor nasıl geri kazanabiliriz?
Cevapla