Arkadaslar o kadar canım sıkılıyor ki çoğu arkadasımla görüşmüyoruz bir arayacakkonuşacak kimsek yok?

Bir canın sıkılınca arayacak konuşmak istediğin zaman konuşacak kimsenin olmaması o kadar kötü ki bu hissi çok fazla yaşadım sizin böyle bir durumunuz oldu mu olduysa moralinizin yerine gelmesi için neler yaptınız
Arkadaslar o kadar canım sıkılıyor ki çoğu arkadasımla görüşmüyoruz bir arayacakkonuşacak kimsek yok?
Cevapla