Cok sıkıliyorum dostluk arkadaslik edebilecegim kimsem yok?

Sorunlu insanlarmi beni buluyor yoksa bendemi sorun anlamadim baska kisilere bakiyorum cok guzel dostluk iliskileri var birbirlerine giderler ararlar gezerler ben kimle dostluk kursam belli sure sonra kendini cekiyor yani adim atilan düsünulen tercih edilen kisi olmuyorum aslinda muhabbetimde guzeldir biraz agir ve olgunum bos bir insan degilim sicak kanliyimdirda neden boyle oluyo anlamiyorum ya karsimdakiler kendinden ustun goruyo beni kaldiramiyo cekemiyo bu cok farkli dusuncede yapida biri diye dusunuyo ya da insanlarda gercekten kisilik yok
Cok sıkıliyorum dostluk arkadaslik edebilecegim kimsem yok?
Cevapla