Sorunlu insanlarmi beni buluyor yoksa bendemi sorun anlamadim baska kisilere bakiyorum cok guzel dostluk iliskileri var birbirlerine giderler ararlar gezerler ben kimle dostluk kursam belli sure sonra kendini cekiyor yani adim atilan düsünulen tercih edilen kisi olmuyorum aslinda muhabbetimde guzeldir biraz agir ve olgunum bos bir insan degilim sicak kanliyimdirda neden boyle oluyo anlamiyorum ya karsimdakiler kendinden ustun goruyo beni kaldiramiyo cekemiyo bu cok farkli dusuncede yapida biri diye dusunuyo ya da insanlarda gercekten kisilik yok
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Birçok nedeni olabilir. İyice düşünüp tartman lazım. Ben düşünüp tarttim çoğu ile görüşmüyorum. Böylesi daha iyi
İnan cok dusundum bu devirde cok fedakar olmucan cokta kisilikli insanlarin isine gelmiyor nerde agzi iyi laf yapan herseyini ballandira ballandira anlatan arkadan kuyu kaziyon egolu kisiler bas taci
Bende aynı düşünüyorum. Beni hep işleri düşünce ararlar, artık zoruma gidiyor. Birgünde neyin var bir şeye ihtiyacın var mı diye arasınlar. Samimiyetsizlikten ve yalandan bıktım artık
Mesala karsi komsum var nasil yapiyor beceriyor anlamiyorum evinden insan eksik olmaz gelirler giderler cat kapi oylelerinin dibinden insan eksik olmaz bizler insana hasret nasil yapiyorlar anlamis degilim
Çünkü fazla fedakârliz , fazla ince düşünüyoruz bu yüzden kaybediyoruz. Ben son zamanlarda bu konuyu çok düşündüm. Sadakat, saf Sevgi, dürüstlük beş para etmiyor bu hayatta. Sevmek istiyorsun karşındaki, seni sen olduğun için değil , kafasındakine dönüştürmeye çalışıyor.
Bende fedakarim ince dusunurum aslinda bu kendini ne sekilde iyi yetistirdigindir ben bunu sonradan farkettim mesala benim karsi komsum biz onunla kavgaliyiz bana haksizlik yaptigindan dolayi ve yaptiginin farkinda ama okadar umursamazki egoluki bir ozuru bile cok gorecek kadar burnundan kil aldirmiyor mesala degisik degisik insanlarla arkadaslik kurar birini tanir evine kahveye davet eder ona baktigimda bunun gibi kisilerden ne alabilirim diyorum e katabilir bana ben yinede kendimi sansli goruyorumki oylrleri karsisinda karakterli kisilikliyim diye
Bosuna dememisler karakterli insanlar yanlizdir cunku herkese hitap etmezler cizgisi sabittir ucuz insanlarda ona buna gore egilip bukulur tercih edenide coktur cunku onlarin derdi kisilik karakter degil sadece sosyal statu
Sana helal olsun şu sitede nadir böyle düşününen insanlardansin. Neslin tükendi sanıyordum. Ama böyle olmanda bir yönden kötü ama senin açından. Çünkü çok kırarlar, iyi niyetini suistimal ederler. Maalesef iyi insan olmak mutlu olmaya yetmiyor
Bir insan önce tipine şans verir ama karakterine aşık olur. Yani bizde de hatalar vardı elbette , bizde mükemmel değiliz ama sabit fikirli de değiliz özür dilemeyi, hatamizi kabul etmeyide biliriz
Oncedendi o kirilmam fedakarligim simdi kirani beter ediyorum fedakarligida insan gibi davranana yapiyorum sen kendini bilicen pusuya yatican karsindakini gozlemlicen sana ne katiyor ne veriyor ona gore hamleni yapican
Bende şu an öyle yapıyorum, rölantiye aldım hayatı. Herkese hakettiği kadar değer veriyorum. Arkadaş olarak kabullenmeden önce iyice gözleniyorum
Oylesi daha iyi emin ol herkes zamanla rengini belli ediyor anliyorsun bir soz var bagli kal ama bagimli olma kimseye
Bir söz daha var ; mutluluğunu başkalarının varlığına bağlarsan, hep mutsuz olursun. Yavaş yavaş öğreniyoruz
Yanlislarimiz büyutuyor bizi onlar sayesinde ogreniyoruz
Maalesef öyle olmak zorunda. O yüzden acılara çok üzülmeyeceksin. Onlar sayesinde olgunlaşiriz
Seni sen yapan yanlislarindir bugunku sen sensen yanlislarina borclusun
Sevinçlerde Bizim, üzüntülerde bizim. Bizi biz yapan iyi kötü anılar
İnsanlarda kişilik yok zaten ama bazen ara sıra kırılgan dönemler olabiliyor yalnızlık bir seçim aslında
Aynen secim galiba cahil insanlara herseyi kendine bekleyen kendini yetistirmemis insanlara tahammul edemedigimden
Kendince haklı sebeplerin mutlaka vardır ama doğru insanı bulmak içinde hayat bir deneme yanılmadır denemeden doğruyu bulamayız
Deneme yanilmada o deneme yanilma yolunda hayatina aldiklarinla aldigin yaralarin haddi hesabida olmuyor onemli olan on tane yirmi tane kisileri tanimak degil onemli olan cogunlugun icinde iki uc kisiyle saglam devam edebilmek
Bunu anlayamazsınız ki herkes kendince iyidir ama gerçekten iyimidir
Herkes kendini iyi gorur ben kotuyum demezki bunu davranislari kendini ne sekilde egittigi nekadar yetistirdigiyle alakali zaman gosterir
Haklısın zaman
Abla kac yasina gelmissin ne ariyorsun ben daha gencim ama ben bile bulamiyorum yav her sey sizin egonuzdan kaynakli
İnanirmisin hic egolu degilim neysem oyum ama bizim gibiler tutulmuyor sanirim tercih edilmiyo nerde kisiliksiz insan satan arkadan konusan kisiler bas taci
Egolu degiosin ama bir erkek sevgili olmak istese 10 tane kriterin olur karakter oncelikli olmaz degil mi?
Ben karskterine bakarim karsimdakinin sen evlendigin zaman o yuvanin icinde yasadigin zaman kisiligiyle karakteriyle ahlakiyla omur geciriyon para sadece arac ne kadar zengin olursa olsun bir erkek ahlaki kotuyse kisiligi kotuyse parasini bile gozun gormuyor terkediyorsun
Iyide sadece para degil tipede bakiyorsunuz mesela cirkin bir kiz cirkin erkek istemiyor illa yakisikli istiyor
O oyle kizlarin derdi benim degil zengin yakisikli yok mali olsun diyen kizlarin cogu aldatilmaya doymuyor bu ulkeden cok guzeller gecti sonlarini gorduk guzellikte belli bir yere kadar yuzu guzele doyuluyorda huyu guzele doyulmuyor
Senin gibi biri karsima ciksa keske ama yasin buyuk baya ya sadece istedigim kafa dengi bakire olmasi :/
Bu devirde onu bulamazsin temiz edepli usturuplu kizlar bizim zamanimizdaydi simdiki kizlardan eve kadin bile olmaz olasada surduremez oda bazilari onuda bulmak gerek sans seninle olsun
Simdiki kizlar kendini yetistirmiyor saygisizligi cazgirligi asiri ozguven saniyor ama karakter bombos kuaforden estetikcilerden geri gelmiyorlar evliligide yuvanin icindeki esyalardan ibaret goruyorlar kollarindaki bileziklerden altinlardan akilli gibi gorunen ama aklini kullanan kiz maalesef kalmadi
O zaman evde kaldik abla be erkekler daha iyi simdikiler
Selam dostum naber :) Nasılsın bakalım bugün, günün nasıl geçti neler yaptın? :)
Bu site de ararsan bulamazsın arkadasim
Bu sitede aramiyorumki normal hayatimdada oyle
Bu devirde diyelim o zaman. Özellikle kadınlar birbirlerini içten içe kiskaniyor
Aynen inanirmisin benim 20 li yaslarimda kizlardan cok erkek arkadaslarim coktu cunku kizlar kendinden ustun olani guzel olani cekemiyor
İnanırım tabi🙂 şimdi sosyal medya da yediği yemeklerle hava atma üstünlük kurma peşindeler. Canimlar çizimler hep rol
Bende sık kullanirim sosyal medyayi ama yedigimi ictigimi paylasmam soframi paylasmam ne almisim paylasmam sadece doga deniz degisik okudugum kitap videolari paylasirim o tarz kisiler kendini tamamliyamamis surekli kendini baskalarina kanitlama ihtiyaci hisseden kisiler bir insan kendini biliyorsa zaten kanitlama ihtiyaci duymaz onlar yine en hafifi bazilari var kocasidir cocugudur evinin icidir yok kocasiyla ozelidir hepsini paylasiyor bunlar ezik ruhlu kisiler
Katılıyorum sana. İnsan biraz kendini bilmeli, kendine yetmeli. Kendisine saygısı olmayan insanlar, kendini beğenmeyen, yetersiz bulan, hastalıklı ruhlara sahip insanlar. 20 yıldır tanıdığım arkadaşlarım sosyal medya da ünlü manken gibi takiliyor
Başkasının arabasına binip fotoğraf paylaşıyor "bugün de boyle" 😁 ama kumar borcundan milletten para dileniyor. Haha
Hic cazip gelmiyor bana tiktokta cok ornekleri var bakiyorsun tas gibi bebek gibi bakimli tanisan oxford bitirmis o derece biliyorlar ama yapmadiklari edepsizlik yok sorsan madem cok biliyorsun kendine cok guveniyorsun tiktokta o davranislarin icinde isin ne bunuda dusunmeden edemiyorsun
Bizim yasımız geçmiş herhalde he🙂
Ruhun genc olsun mesala oyle kisilerin hayatina hicbirzaman ozenmedim disi süsle badana yap ama ici nasildir ona bakmak gerek ben mesala sirf baskalarindan ustun olmak icin kendimi kanitlamak icin oyle yollarada basvurmadim benim cizgim kendime ozgudur kendimi mutlu edebildigim kadarimdir
Senin gibi cevherler de gizli saklı oluyor işte. Göz önünde olanlar hep değerli oluyor
Ben mesala kendimi kanitlamayi hic sevmem yani bu bir nevi kendini pazarlamaktir evet degerli olmuyorsun kiymetin bilinmiyor o ayri ama ucuzda olmuyorsun o herseyi bilen kendini kanitlama icin herseyi yapan insanlarin cogu cok bilen ama cokta yanilan kisilerdir ucuz kisilerdir ne demisler dikkat ceken düsman ceker
İşte biz de yalnız kalıyoruz malesef🙂
Değerinin farkına vardığında kaygıların, korkuların da uzaklaşarak. Çünkü korkuların senin değersizlik hislerinden besleniyor. Bu yüzden önce kendine değer ver, düşüncelerini önemse."
Muhtemelen çok iyi birisin iyiler hep yalnız kalır
Yaşın doğru mu? 37 yaşında mısın?
Evet
Neden ki
burada bulursun
öyle kal inş :D
Oyle kalmaya calisiyorumda yanlizlikta sıkıyor
Bedduaya bak skxkx
Neden
Dost olabiliriz knk