Artık arkadaşsız kalmaktan ya da eziklerle arkadaşlık etmekten çok sıkıldım ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar küçükken cidden çok arkadaşı olan ve havalı bir kızdım ama hep çok çirkindim ve o yaşlarda çirkinlik önemli olmuyor sonra ortaokulda ailem beni özel okula verdi ve orda hel zenginler vardı benle çok dalga geçtiler özellikle ergenler çok acımasız oluyor tipimle çok dalga geçtiler vs neyse lisede değişicem dedim ve değiştim güzelleştim ve şu an zaten ünideyim öyle bir şey olmaz ama arkadaşım yok ve çok eziklerle arkadaşlık ediyorum hayır dışardan ezik gibi dursam okey ama yanıma yakışmıyorlar biliyorum bu çok kötü bir düşünce ama utanıyorum kendimi dışlanmış hissediyorum lisede de böyleydi ve lisede daha çok istemiştim güzel bir arkadaş grubu kızlı erkekli olmuyor ve şu an da olacağını düşünmüyorum üniden de nefret eden tek kişi olabilirim yadq vardır bir kaç kişi ama sevemedim gitti istediğim mutluluk duygusunu alamadım ki dersler de çok yoğun kendimi esir gibi hissediyorum derslerde özgür değil neyse bu bir iç dökmeydi yorumunuz ne nasıl bu arkadaş grubundan kurtulurum
Artık arkadaşsız kalmaktan ya da eziklerle arkadaşlık etmekten çok sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla