Asosyal olmaktan sıkıldım. Artık arkadaşımda yok. Ne yapabilirim?

Üniversite zamanımda bir sürü arkadaşım vardı. Üniversite bitmiş biteli iyice asosyal oldum. Bide kpss ye hazirlanicam derken evdende pek çıkmadım. Hayat bana o kadar boş gelmeye başladı ki. Nasıl mutlu olabilirim?
Asosyal olmaktan sıkıldım. Artık arkadaşımda yok. Ne yapabilirim?
Cevapla