Eşimin ilk evliliğinden olan çocuğunu kendime yük gibi hissetmem normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

Eşim daha önce bir evlilik yapmış. 3 yaşında çocuğu var. Ek bilgi olarak annesi onu bırakıp gitmiş. Biz de onunla çok iyi anlaşıyoruz. Ben de onu kendi oğlum gibi seviyorum ve ona hiç dayanamıyorum. Kavga ediyoruz eşimle sonra çocuğa annen seni bırakacak mı diyor nedir. Çocuk hep beni bırakma diyor. Ben bebeğimizin eğitimi için çok uğraşıyorum. Ve önceden de terk edildiği için zaten psikolojisini anlarsınız. Bazen eşimden ayrılmayı düşünüyorum mesela ama ortada bebek var diye dayanamıyorum. Beni o da terk etti diye düşünür. Kendimi düşünemiyorum, onu düşünüyorum karar verirken isteklerimi göz ardı ediyorum ben
Eşimin ilk evliliğinden olan çocuğunu kendime yük gibi hissetmem normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla