Yürüyemediğim için eşime yük oluyorum gibi hissetmem normal mi, bebeğimiz varken bu duyguyla nasıl başa çıkılır?

Yürüyemiyorum o yüzden yük oluyor gibi hissediyorum hamilelikle ilgili değil kaza geçirdim 2 senedir böyle

Yürüyemediğim için eşime yük oluyorum gibi hissetmem normal mi, bebeğimiz varken bu duyguyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla