Hamileyim, eşim benimle ilgilenmiyor ve kendimi iyi hissetmiyorum diye kızıyor?

6 aylık hamileyim. 3 yıldır evliyiz, daha önce ilgiyle bir problemimiz yoktu, benimle ilgileniyordu, küçük sürprizler yapıyordu, beraber dışarı çıktığımızda telefonla değil benimle vakit geçiriyordu. Hamile kaldığımda birden değişti. Arada bir kendimi iyi hissetmiyorum, ilk gebeliğim olduğu için endişelenip eşime yazıyorum, o da kızıyor sürekli sadece şikayet edip duruyorsun diye. Şikayet etmemeye başladım, bir yerim ağrısa da söylemiyorum, gün içinde ona, onu sevdiğimi ve özlediğimi söylüyorum. O da ya mesajlara bakmıyor, ya da hiç bişey söylemiyor cevap olarak. Sabah kahvaltısını hazırlıyorum, onunla beraber sofraya oturuyorum biraz da olsa sohbet edelim diye, o sofraya telefonla gelip, susarak kahvaltısını yapıp işe gidiyor, akşam eve geldiğinde salonda telefona sarılarak oturuyor, yine sohbet muhabbet hiç bir şey yok. Sonra da zaten yatıp uyuyor. İlgisiz olduğunu söyledim, nedenini sordum, bana sürekli oran ağrıyor buram ağrıyor dediğin için dedi, kendini değiştirmen lazım dedi, ama ona hiç bir konuda şikayet etmesem de durum aynı. Geçen ortak arkadaşlarımızla buluştuk, eşim kız arkadaşımla sohbete dalıp gülüyordu, bense kendimi rahatsız ve gereksiz hissettim. Benimle yapmadığı sohbetleri, ni bana vermediği bakışlarını başkalarıyla paylaşıyor. Onun işyerine geldiğim zaman benimle ilgilenmeyip iş arkadaşlarıyla oturup sohbet ediyor. Etrafta zaten ben yokmuşum gibi herkes sadece hamileliğin nasıl geçtiğini ve doğum konusunda sorular soruyorlar, başka konulardan ne zaman biriyle konuştuğumu hatırlamıyorum bile. Ne yapmalıyım? Eşim neden benden uzaklaştı? #aile

Hamileyim, eşim benimle ilgilenmiyor ve kendimi iyi hissetmiyorum diye kızıyor?
Cevapla