Bana kötü davranan eşime, çocuk var diye katlanmam doğru mu?

Kocam bana kotu davraniyor. Sen Adam degilsin diyor, veya beni Kadin yerine koymaz. Sorunlar oldu tabi Fakat hep boyle yapiyor? Yoruldum artik. Dogum gununde supriz hazirladim kendini degerli Ve ozel hissetsin diye onca caba yaptim. 3 gun sonra bana senden Adam olmaz dedi. Ortada kotu söz yok soylemedim sadece tersledim diye… Siz neyapardiniz cocugumuz var 2 aylik olmasa kesinlikle terk ederdim. Katlanmam lazimmi Bilmiyorum?

Bana kötü davranan eşime, çocuk var diye katlanmam doğru mu?
Cevapla