Eşim hamileyken bana şiddet uygulayıp hakaret ediyor, evden kovuyor, ben mi yanlışım o mu kötü, ne yapmalıyım?

6 yıllık evliyim bir kızım var ve 3 aylık hamileyim çocukları eşim istedi son zamanlarda bana ilgisi yok kötü geçiyor hamileliğim bulantım kusmam var mutfağa giremiyorum ve her fırsatta eleştiriyordu, telefonda bir şey sakladığından şüphelendim ve hesap sordum beni tersledi terslemekle kalmadı boğazımı sıkıp tartakladı kaşık ağrım vardı daha da şiddetlendi gözyaşlarıyla yere çöktüm bana keşke düşse çocuk sende gebersen gibi çok ağır hakaretler etti beni o halde bırakıp işe gitti sabah gelmesi gereken saatten dört saat geç geldi beni bir kere bile sormadı gelince tartışmamız devam etti benden sürekli nefret ettiğini beni aşağılayacak küfürler hakaretler tehditlerin ardı arkası kesilmedi bana o çocuğun benden olduğu nereden belli hadi azıcık gururun varsa git bu evden ölseydin keşke diyor seni bu evde istemiyorum kızımı götüremezsin sen kendin gideceksin diyor hamile halimle nereye gideyim diyorum anam yok babam bir maddi kaynağım yok kapıya itleyip durdu bana bu imkanı sağla gideceğim durmak istemiyorum zaten diyorum sen kimsin de sağlayayım diyorken yine kibarca anlattım o kadar ağır konuşuyor ki dayanamıyorum çok çaresizim

Eşim hamileyken bana şiddet uygulayıp hakaret ediyor, evden kovuyor, ben mi yanlışım o mu kötü, ne yapmalıyım?
Cevapla