8 aylık hamileyim ve eşim bana çok kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?

8 aylık hamileyim. Eşim bana çok kötü davranıyor asla dusunmuyor merhametsiz vicdansız bir insana dönüştü en ufak tartışmada hakaretler küfürler artık ailemede sover oldu tartismamizda biraz ilgi biraz Sevgi beklemem bundan dolayı tartışma kavgaya kadar ilerliyo ama ben bunu dile getirdikce kötü olan ben oluyorum kendisinden anlayış bekliyorum dedikçe bunu dile getirdikce bana senden nefret ediyorum seni istemiyorum sevmiyorum vs hamile olmasam yine bir yoluna bakarım ama elimdn bişey gelmiyor bana sen benim karım değilsin diyip duruyor seni asla kiskanmam diyip duruyor yardımcı olur musunuz hiç bir şey yapamıyorum istahdan kesildim agladigimi görünce gülüyor takmıyorum seni bir tarafima çokta... Dedi bu defa daha da kötü oldum isyan ettim Allah'a madem goruyorsun neden yardım etmiyorsun diye. Yardımcı olur musunuz lütfen

8 aylık hamileyim ve eşim bana çok kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla