Çocukla ilgilenmesini söylediğim için eşimden şiddet gördüm. Çocukla sürekli annenin mi ilgilenmesi gerekir?

Anne robot mu? Ben bir anneyim. Oğlum 3 yaşında Rabbim çok isteyene versin. Bugün eşimle bu yüzden kavga ettik daha doğrusu o bana şiddet uyguladı. Elimde iş vardı çocuğu tuvalete götürür müsün dediğin için şiddet gördüm. Kolum çok ağrıyor. Gidecek yerim durumum yok bu arada. Çocuğu hastaneye goturmemiz gerekiyordu 12 olmuştu saat uynamasini soyledim kahvaltı hazirlamisism. O kahvaltı yaparken bende hazırlanırim dedim. Neden uyandirdim diye sinirli sinirli kalktı. Her pazar böyleyiz. Ben artık onu uyandırmak istemiyorum. Kavga etti neyse çocuğu neden o tiavelet götürdü diye. Ama elimde işim vardı. Başkasının çocuğu değil ki kendi çocuğu. Öyle işte dayağınida yedim oturdum mal gibi.

Çocukla ilgilenmesini söylediğim için eşimden şiddet gördüm. Çocukla sürekli annenin mi ilgilenmesi gerekir?
Cevapla