Eşine çocuğuna sahip çıkmak çok mu zor anlamıyorum?

çalışmıyor anca evde tiktok izliyor karı kıza bakıyor 2 kardeşiz annem şehir dışında çalışıyor boşanma aşamasındalar annemede bişi yaptırmıyordu gelir yok düzgün. Konuşunca soru sorunca anca mal mal suratımıza bakıyor babam hiçbir şey yapmayıp üstüne zarar veriyor bize. Yani olse daha iyi üni okuyorum annem kafanıza takmayın diyor ama anneme üzülüyorum zaten eklem ağrıları var o pisliğinde hiç umurunda değiliz bütün mal varlığı kendi yedi zaten şimdi karma yaşıyor bakacak kimseside yok tabi mağduru oynuyor umursamıyorum ama kendi bile bir şey yapmıyorken bizede yaptırmaması sinirimi bozuyor. Allah belasını versin. Hep annem çalıştı hep o bize baktı diperi yanımızda durunca baba koca olduğunu sanıyor olmasa daha iyi

Eşine çocuğuna sahip çıkmak çok mu zor anlamıyorum?
Cevapla