8 senelik ilişkimde nişanı erteleyince 2 aydır engelliyim, bayramda buluşma isteyip barışmalı mıyım?

Depresyon sürecindeyken nişanını son dakika ertelemek istedim 3 ay. Ancak istemedi çünkü bende heves vs görmüyormuş, onu çok seviyordum ama bu konuda hatalıyım. 2 aydır engelliyim, en son 1 ay önce aradım, sonra oradan da engellemiş. Hatalıyım ama o da çok kırgın ve haklı. Bayramda buraya gelir, şehir dışında çalışıyor, Telegram'dan oradan engellememiş buluşma talep etsem mi.

8 senelik ilişkimde nişanı erteleyince 2 aydır engelliyim, bayramda buluşma isteyip barışmalı mıyım?
Cevapla