Görücü usulü nişanlandım, nişanlımın bir aydır gelip gittiği yok, ne yapmam lazım?

Kızlar, Görücü usulü nişanlandım, başta çocuk bu kadar kıskan, kısıtlayıcı rahatsız edici değildi. Bir aydır da gelip gittigi yok, Dün geldi ama bir ay boyunca gelmemesi beni kendisinden soğuttu.. içimdeki ona karşı sevgi gitti. napmam lazm..

Görücü usulü nişanlandım, nişanlımın bir aydır gelip gittiği yok, ne yapmam lazım?
Cevapla