Kardeşimin iş yerinde bir haftada nasıl benden bu kadar şikayetçi olmuş olabilirler, ben nerede hata yaptım?

Normalde babamın yanında çalışıyordum kasiyerlik ve reyon için. Ama olmayınca kardeşimin çalıştığı yere gideyim dedim. Hem günlük kazancı daha fazlaydı. Gittim 1 haftalığına yeni yeni öğrenmeye çalışıyordum. Sonuçta bilmiyorum, etmiyorum. İşimiz takıcıydı. İçimde hiçbir kötülük olmaz genelde. Herkese güler yüzle karşılık veririm. Ama nedense birçok kişi benden şikayetçi olmuş. Bana değil de kardeşime gidip şikayet etmişler. Ben de bundan rahatsız oldum ve bana çok dokundu. Hızlı olmam gerektiğini söylemişler ama ben gayet oradakiler nasılsa öyleydim. Çalışıyordum yani. Sepet uzatmıyor demişler de genelde herkese sorardım, almak istemeyenler olurdu diye dağıtmamış gibi görünüyordum ki bu benim suçum değil. Neyse kardeşime demişler ki ablanı çıkarmak istiyoruz böyle olursa. Ona söylersin, biz söylersek kırılır falan. Kardeşim de bana söyledi işte. Düşünüyorum daha nasıl olmam gerektiğini. Anlamış değilim.

Kardeşimin iş yerinde bir haftada nasıl benden bu kadar şikayetçi olmuş olabilirler, ben nerede hata yaptım?
Cevapla