Müdürüm bana kızdı ve baya moralim bozuldu abartmıyım mı?

Biraz moralim bozuldu baya hemde yani öğretmen gibi davranıyor fiyat açmayı öğretiyor fiyat hesaplama herkesden istemişti 10 tane örnek yapın getirin diye bende "yapamadım korktum yani yanlış yaparım" diye dedim. Başka bir bahane aklıma gelmedi. O da yarın getir korkma bu sefer dedi herkesten istiyorum dedi. Sonra odasına çağırdı sana verilen görevi yapıcaksın böyle bir cevap böyle bir bahane kabul etmiyorum dedi bu sefer böyle bir tavırla konuşmam kızarım herkesin içinde felan gibi dedi bende özür dilerim kusura bakmayın bir daha olmayacak dedim tamam dedi yani kibar bir şekilde kızdı ama of çok moralim bozuldu ya
Müdürüm bana kızdı ve baya moralim bozuldu abartmıyım mı?
Cevapla