Mahkeme salonunda annemi seçtiğim güne lanet olsun?

Annemle babam boşanıyorlarken mahkeme salonunda annemi seçtiğimi söyledim, babamın bana o gün gülümseyerek ve buruk bakışını dün gibi hatırlıyorum, hafızamdan çıkmıyor. 12 yaşındaydım o zaman. Mahkeme çıkışı hüngür hüngür ağlamıştım babamın o bakışı aklıma geldikçe. Sonra babam 5 sene sonra vefat etti babam. Annemin kendi kibiri yüzünden babamla görüşemezdim bile, o kadar içime oturuyor ki 25 yaşındayım, psikolojik tedavi görüyorum, içim biraz soğusun diye hiçbir işe yaramıyor, yıllardır içim bir nebze soğumadı babama yaptığım haksızlık yüzünden. Napıcam bilmiyorum
Mahkeme salonunda annemi seçtiğim güne lanet olsun?
Cevapla