Kardeşimi kaybettikten sonra hayatıma devam ederken suçlu hissetmem normal mi?

Arkadaşlar kardeşim vefat etti 6 gün önce, ve ister istemez hayat da devam ediyor, yemek yerken alışveriş ederken, kendi kendime kardeşim öldü ben yemek yiyorum alışveriş yapıyorum diye suçluluk huzursuzluk hissediyordum. Normal mi
Kardeşimi kaybettikten sonra hayatıma devam ederken suçlu hissetmem normal mi?
Cevapla