Mutlu bi iliskim var ama kendim ayrıldığım kisiye karşı bitiremedigim bi üzüntü suçluluk ve bazen de özlem hissediyorum?

2 senelik bi iliskim var 21 yaşındayım, iliskimde ufak pürüzler dışında hersey yolunda onu seviyorum, bundan önce hayatima aldigim kişi eskiden arkadasimdi ve samimiyetine hep inanırdım, daha sonra hislerine sans verdim ama ben arkadaştan öte göremediğim icin bitirdim çok uzatmadan ama bu kadar zaman gectigi halde üstümden ona karşı suçluluk duygusunu atamıyorum, bazen kendi kendime pişmanlık da hissediyorum, sanırım onun arkadaşlığını özlüyorum bunu nasıl aşabilirim sizce

Mutlu bi iliskim var ama kendim ayrıldığım kisiye karşı bitiremedigim bi üzüntü suçluluk ve bazen de özlem hissediyorum?
Cevapla