Abi dediğim ve bana aşık olan birinin ölümünden kendimi sorumlu hissetmem normal değil mi?

Abi dediğim biri bana aşık olmuş ve ona güldüm abi sonra ortadan yok olmuştu. Ve maalesef ki bu gün cansız bedeni bulundu benim gibi düşünmez misiniz?

Güncellemeler
10 ay
Lütfen kalp kırıcı yorum yapmayın.
Abi dediğim ve bana aşık olan birinin ölümünden kendimi sorumlu hissetmem normal değil mi?
Cevapla