Merhaba ben 7 gündür evden dışarı çıkmıyordum, dün de 7 günden sonra ilk kez dışarı çıktım. Kapıdan çıkarken annem ve üvey babam "iki saatin var" diye bağırdılar ama biz tam tepede oturuyoruz, benim çarşıya inmem bile yarım saat. Arkadaşlarımla buluştum ortam çok güzeldi, gitmek istemedim. Erkenden 11 buçukta eve geldim, 4'te çıkmıştım evden. Annem, kapıyı çaldım çaldım açmadı, kapıyı tekmeledim anca öyle açtı. Eve girer girmez bana vurmaya başladı, üçlü prizin başıyla her yerime vurdu. Şu an her yerim mosmor ve ben makyaja, süse püse çok önem veren bi kızım. O kadar çalışıp kendim aldığım makyaj malzemelerimi gözümün önünde çöpe attı. "Bir daha dışarı çıkıcam dersen kapıya atarım seni" dedi. Napıcağımı bilmiyorum, ben dışarı çıkıp gezmeyi seven bi insanım, artık dayanacak gücüm kalmadı.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer