Eşimin ailesiyle yaşıyoruz, eşimin babaannesi sabahın köründen kalkmış, evin kapısını açık koymuş, ev buz gibi, kaloriferleri de kapatmışlar. Bir de 1 yaşında oğlum var düşünün, yorganın altında bile üşüyordum. Uykudan kalkan insan nasıl olur? Kalktım diyorum, neden açık bırakıyorsun her yeri? Çocuk üşüyor diye. Hava sıcak deyip bir sinirlenip bağırmaz mı üstüme. Diyorum, hava sıcaksa neden evin kapısını açıp gelip kendin burada oturuyorsun, git kapının önünde havalan o zaman. Yaz gelmiş gibi davranıyor arkadaşlar, her yeri açık bırakıyor, insan bir başkalarını da düşünür. Eşimle konuşunca beni dürtüyor, bir de her şeyime karışıyor, bıktım cidden.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer