Eşimin ailesiyle aynı evde yaşamak zorunda mıyım, bu kadar saygısızlığa nasıl dayanılır?

Eşimin ailesiyle yaşıyoruz, eşimin babaannesi sabahın köründen kalkmış, evin kapısını açık koymuş, ev buz gibi, kaloriferleri de kapatmışlar. Bir de 1 yaşında oğlum var düşünün, yorganın altında bile üşüyordum. Uykudan kalkan insan nasıl olur? Kalktım diyorum, neden açık bırakıyorsun her yeri? Çocuk üşüyor diye. Hava sıcak deyip bir sinirlenip bağırmaz mı üstüme. Diyorum, hava sıcaksa neden evin kapısını açıp gelip kendin burada oturuyorsun, git kapının önünde havalan o zaman. Yaz gelmiş gibi davranıyor arkadaşlar, her yeri açık bırakıyor, insan bir başkalarını da düşünür. Eşimle konuşunca beni dürtüyor, bir de her şeyime karışıyor, bıktım cidden.

Eşimin ailesiyle aynı evde yaşamak zorunda mıyım, bu kadar saygısızlığa nasıl dayanılır?
Cevapla