Sürekli misafir ağırlamaktan bunalan tek ben miyim, eşimin ailesine nasıl sınır koyarım?

Eşimin ailesi şehir dışında yaşıyor ara ara da olsa gelip yatılı kalıyorlar annesi de öyle kardeşleri de bir işleri olduğunda gelip yatıya kalıyorlar 5 10 gün neyse gerek yengeleri geldi amcasının kızı geldi kaldı bu eve kaç gün kaldılar herkes ağırlandı şimdi de halası Almanya dan gelecekmiş işleri varmış burada da pek kimsesi yok yani bizde kalacakmış ama eşim birkaç hafta önce gel sen gel ben seni götürürüm doktora değip durdu yani ısrarla şimdi de kadın gelecek yani yatıya bende kalacak 5 10 gün heralde sonraki misafiri de bana emrivaki yaparak çağırma dedim ne var ya gelsin ne olacak diyor adam resmen beni köle görüyor ya tamam misafir seviyorum ama yatıya istemiyorum sürekli sizce tutumum yanlış mı lütfen yardımcı olun sizce ne yapmalıyım

Sürekli misafir ağırlamaktan bunalan tek ben miyim, eşimin ailesine nasıl sınır koyarım?
Cevapla