Eşim sürekli ailesini benden öne koyuyor, aynı binada yaşarken bu durumla nasıl başa çıkılır?

Ben 2 3 senelik evliyim aile binasında yaşıyoruz. Bugün yemek yapmaya 2 gibi başladım kaynanam insanlar davet etmiş iftara bize de 5 gibi haber verdi yemek yapmıştım benle eşim gitmedik eşim çaya gelirim dedi sonra annem kırıldı dedi ne bileyim kalktı kavga etti sofrada Sonra küçük kaynım kendisi çok iyi birisi ehliyet kazanmış eşimle iddiaya girmiş işte tatlı alırsın diye. Durumumuz yok. Kredi kartını ben yemiyom içemiyom ödüyom tatlı almış alsın canı sağ olsun bize getirdi 4 tane sadece yukarı büyük tatlı götürdü gerçekten şaka yapmıyorum 1 4'e kadar tatlı vardı aileciyim ben dedi sustum bişi diyemedim benimle konuşurken düşmanı gibi konuşuyor bakıyor ama ailesine öyle değil annesi için de keşke erken haber verseydi yemek yapmazdım dedim Aynı binada oturuyoruz ya ondan geç haber vermiştir dedi

Eşim sürekli ailesini benden öne koyuyor, aynı binada yaşarken bu durumla nasıl başa çıkılır?
Cevapla