Annem 10 yıl önce öldü ama içimde hala bir boşluk hissi var napicam tüm gün onu düşünüyorum?

Yarım hissediyorum

Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar sağolun ama bu his nasıl geçer söyleseniz
Annem 10 yıl önce öldü ama içimde hala bir boşluk hissi var napicam tüm gün onu düşünüyorum?
Cevapla