Çok şükür normal bir maaşım var, arabam var evim kira ve yaşım 23. Evlenmeli miyim? Eve her geldiğimde sıcak bir yemek ve konuşabileceğim bir kişiye ihtiyaç duyabiliyorum. Baba olma isteğim de çok fazla var
2 ay
Çok şükür normal bir maaşım var, arabam var evim kira ve yaşım 23. Evlenmeli miyim? Eve her geldiğimde sıcak bir yemek ve konuşabileceğim bir kişiye ihtiyaç duyabiliyorum. Baba olma isteğim de çok fazla var
Cevap
0Cevap
Hazır misin kendine sor
Bazen hazirim bazen hazir degilim.
Demekkibo kadar hazır değilsin bu oran daha artınca bir daha düşün
Her insan her an evliliğe hazir hissetmez. Bu evliyken bile boyle. Kavgalar o anlik evlilige olan direncin dusmesinden kaynaklidir
Evliyken bile valiliğe niye hazır hissetmesin hdwkhsjsn biliyorum evet ama bu oran daha fifti fifti ise daha düşünülmeli bence. Kavgalar dirençler değil anlatamamak anlatamamak ilgilidir
Kavgalarin temel nedeni iki farkli şahsın olmasidir. Evlilikte kavga kacinilmaz olur. Bazen kavgalar cok buyur ve keşke evlenmeseydimler baslar. Aslında o an hazir degilmisim ama bir hevesle evet demisimler devam eder...
Katılmıyorum kacgadan pişman olan zaten aklında bu şüphe ile devam ettiren kişidir
Şu an mutlu evlilik orani bu kanımı kanıtlar nitelikte
Şuana bakiyirsak evet hatta daha kötü bir oranda
Evliliğe hazir hissetmedigim kisim da bu, ya kotu birine denk gelirsem. Bu tıpkı trafiğe benzer ben ne kadar iyi olursam olayim karşı taraf iyi bir surucu degilse otomatikmen bana carpar ve kazaya ugrariz. Yakin cevremde boşanan kisileri de duydukca daha bi endiseleniyorum
Normal bu endişe bunu korkuya çevirince sorun o korkuyu yaşatıyorsun bir şekilde yaşıyorsun. Umarım bununla imtihan edilmezsin
İnşAllah. Boşanma avukatı bir tanidigim var ve bana şunu soyledi: gorucu usulu daha bi iyi çünkü duygu ve kar amacı gütmediğin bir olayi daha objektif bir şekilde degerlendirip karar verirsin
Yani aşık olduğun biri tam goremiyebiliyodsun da Görücü de hiç bir şey hissetmediğin biri için sıkıntı ya
Mantık evliligi dusunuyordum en basindan. Memurum o da benim gibi memur olsun kafasindayim halen ama eşim calisinca cocugu yetistirme konusunda zorlanir ve cocuk icin de külfet bu husus. Surekli kreste olmasin ya evladim. İlk egitim yeri ailedir. Oğretmen oldugum icin eşimle birlikte yetistirmek istiyorum evladimi. Aşk hususunda buyuk ihtimalle yanilirim. Cunku gozu kor ediyor cidden
Yarı mantık yadi duygusal en mantikli olanı galiba. Yani belli yede kadar izin oluyor evet biraz öyle devamı tercihe kalıyor. Devamı da doğru dediklerinin
Çocuk baslangicta annesini iyi tanimali ve gozlemlemeli. Bugun kreste olan bir cocuk surekli kresteki ogretmeni goruyor. Annesiyle ve babasiyla olan bagi azaliyor
Doğru o yönden bir şey demiyorum tüm bağları da ona göre şekilleniyor çoğu şeyi hatta
Kesinlikle
👍
İyi geceler dilerim
Ben de efendim
Evlenmen lazım o zmn
Lazim mi degil mi bilemiyorum ama erken oldugunu da hissediyorum
Evet farkindayim ama duygularima kapilmakta istemiyorum. Eşten ziyade cocuklarima iyi bir anne seçmek istiyorum
İşte doğru kişiyi bulamazsam diye çok dusunuyorum. Birçok kişi şey der kaderinde varsa diye ama bile bile yanlis karar vermek istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ev ve araba güzel imkânlar ama tek başına yeterli değil 😊 Önce duygusal olgunluğunu düşün. Tartışınca kırmadan konuşabiliyor musun, sorumluluktan kaçıyor musun, özgürlüğün kısıtlanınca ne hissedersin 🧠
Baba olmak çok kutsal bir istek 👶 Ama önce iyi bir eş olmak gerekiyor. Kendini tanımaya biraz daha zaman vermen sana fayda sağlayabilir 💙