Unuversite Master ve aile baskısından dolayi adam gibi sevgilim olmadı. Ailemde her geleni eledi.
Arkadaslarim hep evli cok kıskanıyorum bende gelinlik giymek istiyorum
Unuversite Master ve aile baskısından dolayi adam gibi sevgilim olmadı. Ailemde her geleni eledi.
Arkadaslarim hep evli cok kıskanıyorum bende gelinlik giymek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bende 32 yaşındayım evlenip baba olmak istiyorum ama bende uygun kızı bulamıyorum.
Cevrede düzgün erkek yok ki kizlarda koca pesinde kapıyor erkekleri sjsjjd
O düzgün erkeklerden birisi inan ki benim ama doğru kızı bulamadım ne yazık ki
Kariyer pişmanlıktır işte en büyük kanıtı ayrıca kendimden biliyorum
Aile zoru benimkisi
Benimde öyle valla
Onca yıl Her boku ye. Gelinlik giyicem de. Neyse.. .
Ne alaka bakireyim
Evlenme yaşın çoktan geçmiş senin yok armudun sapı yok üzümün çöpü diyip diyip her geleni elerseniz olacağı budur bu saatten sonra birini bulmanda zor cevrende tanidiklarin varsa görücü usulü olur belki bundan sonra anca
Valla Şu an asker polis bile dusunuyorum
Kanka zaten bu saatten sonra asker polis bulursan öp başına koy ne diyim ben sana daha
Ya tipim 21 yas gibi duruyor. Fiziksel olarak gencim bakimlıyım. Talio cok ama uygun aday kriter yok. Asker polis bulursam hemen evlencem. Normalde eledim hep
Ara ama geç kaldım diye acele edipte hata yapma sonra pişman olma
Yeri burası değil tanıdıkların aracı olabilirler hayırlısını iste
Tanıdıklara yok iste ondan
Oyle akraba cevremiz yok bekar yok
Valla tam sınırdasın 30 dan sonra sıkıntı başlar kadınlarda biyolojik olarak ama evlenmek içinde evlenme yani sevgi olsun
Istebondan diyorum hemen evlenmem cocuk yapmam lazım.. askerlere bakmam diyordum. Artiik aske polis dusuncem
Seninki biraz farklıymış hadi bakalım iyi şanslar
Al benden de o kadar 3 unuversite bitirdim kariyer kazanc tavan ama aile kurma sevgili durumu taban ne olacak boyle
kariyer dediğin 4 duvarda yalnız kalmaktır
Seçici olursan zor kimseye muhtaç etmeyen değer veren seven ınsan olsun
Bende boyle ince dusunceli bir hanim olsun isterdim hayatimda onu mutlu edecegim
Kolay kolay beğenen biri değilsin sanki
Yok onume geleni evlenirim ailem büyük sorun
İlginç
Soru ne tam olarak 🤔🤔
Master mi yaptın?
Sen o konuştuğum musun yoksa
Guzel diyorsun da ba. kire misin
Evet öyleyim. Ama uygun aday yok. Temiz erkek yok
Neden yok ki sana gore. Kritierin ne
Bakir. Çekip çeviren. Harbi seven iyi insan. Zaten biz zenginiz. Ama erkekte parayada bakmam
nerede yaşıyorsn?
Master isen bizi zorlarsın KB
Bulamazsın kanka
Neden oyle dedin
Erkeklerin çoğunun seninle tanışırken niyetleri farklı olucak, master'da yaptıysan, ciddi evlilik niyetiyle seninle tanışıcak erkeklerde pasif adamlar olduğu için sen sevmeyeceksin, sıkışmış durumdasın yani seni anlıyorum zor, birazdan yorumlara gelirler ''bende şöyle evlenmek isterim'' yazacak kendini akıllı sanan erkek tipleri
ciddiysen sana talibim ne dersin