Ben 30 yasindayim boşandım bir bebeğim var asgari ücret üstü çalışıyorum nasıl bir yol izlemeliyim?

Fikirlerinize ihtiyacım var okuduğum bölümün ataması yok gidip bir üniversite daha okumalimiyim sizce ama bebek ne olacak onu düşünüyorum 1.5 yaşında nasıl bir düzen kuracam bilmiyorum

Ben 30 yasindayim boşandım bir bebeğim var asgari ücret üstü çalışıyorum nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla