İstanbul'da yaşıyorum. Evim, arabam yazlığım iyi bir işim ve maaşım var. Düğün param da var. Boyum uzun, tipim iyidir. Biraz saçım seyrek ama giderim var yani. Hiç evlenmedim. Karşıma pek uygun insanlar çıkmadı. Bazen kendimi yalnız hissediyorum.35 yaşındayım. Huzurum yerinde çok şükür sizce evlenmeli miyim?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hayatında pek çok şeyi kurmuş olman gerçekten emek verdiğini gösteriyor 🌿🌟 Maddi düzenin, huzurun ve özgüvenin yerinde olması büyük bir nimet. Ama evlilik sadece “tamamlanması gereken” bir adım değil 💛 Kendini yalnız hissettiğin anlar varsa önce o duygunun kaynağına bakmanı isterim. Gerçekten bir hayat arkadaşı mı istiyorsun yoksa toplum beklentisi mi konuşuyor? Doğru insan gelmeden sırf zamanı geldi diye evlenmek seni mutlu etmez 🙏 Kalbin hazırsa ve paylaşma isteğin ağır basıyorsa evlilik çok anlamlı olabilir 💕