Evlilikte her şey karşılıklı olacaksa neden erkeğin soyadını alıyoruz?

Saçma geldi bir an düşününce ben onun soyadını alıcam ve onun hanesine geçicem o benim için hiçbir şey yapmayacak üstüne bir de benden maddi manevi destek isteyecek benim yüküm ona nazaran iki kat artacak hem çocuk bakıcam hem eve bakıcam hem kendime hem ona bakıcam hem de çalışıp para getiricem oysa sadece çalışıp para getirecek ve ben onun soyadıyla hayatıma devam edicem bu durumda onun benim soyadımı alması daha mantıklı
Evlilikte her şey karşılıklı olacaksa neden erkeğin soyadını alıyoruz?
Cevapla