Neden erkekler karısının soy ismini almıyor?

ki aşık ayrılma sebebı bir konu oldu. ne yapacağım bilmiyorum yardımlarınızı ihtiyacım var. ?

Ben İraklıyim Türkmenim 34 yaşındayım Türk erkek arkadaşım var 44 yaşında, birbirimize çok seviyoruz, ikimizde birbirimize çok istiyoruz. Aramızdaki aşkı evliliğe kadar bir adım atmaya düşündük ama arkadaşım zorla ve israrla kendi soyadını taşımamı istıyor bizde öyle bir gelenek yok. durumu (Allah (cc) herkesi bir nezhep üzere yaratmıştır ve herkes kendi nezhebine müntesiptir. Kadın evlenerek kocanın karısı olur ancak kocanın nezhebine geçmez. Bu nedenle bir Müslüman kadın ben kocamın soy ismini almak istemiyorum ben kendi nezhebimle anılmak istiyorum dedim bu karar benim hakkımdır.) anlattım ona dedim, Hiçbir kadın kocasının soy ismi alma zorunluluğu yoktur. bu sebeble 3 gün konuşmadık amanumaralarımız sosyal medyeda ekleriz birbirimie takip ederiz. lütfen önerileriniz bekliyorum.

Neden erkekler karısının soy ismini almıyor?
Cevapla