ki aşık ayrılma sebebı bir konu oldu. ne yapacağım bilmiyorum yardımlarınızı ihtiyacım var. ?
Ben İraklıyim Türkmenim 34 yaşındayım Türk erkek arkadaşım var 44 yaşında, birbirimize çok seviyoruz, ikimizde birbirimize çok istiyoruz. Aramızdaki aşkı evliliğe kadar bir adım atmaya düşündük ama arkadaşım zorla ve israrla kendi soyadını taşımamı istıyor bizde öyle bir gelenek yok. durumu (Allah (cc) herkesi bir nezhep üzere yaratmıştır ve herkes kendi nezhebine müntesiptir. Kadın evlenerek kocanın karısı olur ancak kocanın nezhebine geçmez. Bu nedenle bir Müslüman kadın ben kocamın soy ismini almak istemiyorum ben kendi nezhebimle anılmak istiyorum dedim bu karar benim hakkımdır.) anlattım ona dedim, Hiçbir kadın kocasının soy ismi alma zorunluluğu yoktur. bu sebeble 3 gün konuşmadık amanumaralarımız sosyal medyeda ekleriz birbirimie takip ederiz. lütfen önerileriniz bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Siz babanızınkini almadınız mı? Gidin o zaman soyadınızı değiştirip annenizinkini alın ki eleştirdiğiniz konuyla faaliyetleriniz uyuşsun